woensdag, oktober 15, 2003

kwieten

All right ... ik geef toe: ik ben in een jeannettenhobby terechtgekomen ... of althans toch in een hobbywereld vol kwieten !

voornamelijk hou ik me natuurlijk nog bezig met mijn spinnen en ben regelmatig te vinden op het vogelspinnenforum. Toffe kerels maar er beginnen toch ook redelijk wat losers zich met de hobby te bemoeien.

Anyway ... nu ik me op de plantenwereld heb gestort, ben ik soms actief op allerhande plantenforums:

* het orchideeënforum

* het bonsaiforum ... Probleem is da die gasten gewoon té vriendelijk voor elkaar zijn ... vroeger zaagde messages als: 'jonge uwen boom is gewoon een piece of shit' ... of 'in de GFT bak ermee !'. Op de koop toe kunt ge tegenwoordig in uw posts gebruik maken van twaalvenzeventig soorten smilies of emoticons .... HATELIJK ! gewoon :) en :( volstaan!

* het exotenforum over palmbomen, bananen ed ... vroeger kwam je wel eens onruststokers tegen of of spammessages als 'Vanessa slut will let you fuck her from behind'. De moderators zijn er tegenwoordig als de kippen bij om die messages te bannen ... vooraleer je aanvaard wordt, moet je je zelfs voorstellen en zeggen hoeveel planten je hebt ... Op de koop toe moet je je mails afsluiten met 'exotische groeten' .... bye bye ruig imago ... bende mietjes !


Sinds kort heb ik me enkele vleesetende plantjes aangeschaft:
een Venus Vliegenval en wat Drosera's

Dus eens langs op het vleesetende planten forum .... die bende lozers sluiten oh my god hun mails af: met vleesetende groeten ....

dat is de druppel: ik ga terug gitaar spelen ..... of mijn otto tunen.... Leve pink Danny



Geen opmerkingen: