dinsdag, juli 01, 2003

now this hurts

Het laatste jaar ben ik toevallig in het trouwmiscircuit beland. Het is ongelooflijk wat mensen al niet vragen om in hun mis te spelen, djiezes.
Dus 11 juli is't weer tijd om mijn Ovation Celebrity Deluxe af te stoffen, om onder andere een nummertje te spelen van de goed van nekhaar voorziene bink (Leen, you love him, kan niet anders) uit de toch wel fantastische film Dirty Dancing (laatst nog te zien op TV): jawel, the one and only Patrick Swayze met 'She's like the wind'.
Tja, af en toe moet je je principes opzij schuiven voor een hoger doel (d.i. 55 eur). But it hurts...
Dus onmiddellijk na die mis, wordt mijn Marshall ingeplugd om dan loeihard Highway To Hell, Radar Love en Texas Flood te spelen.
Ik vraag me af of Stevie Ray Vaughan ook zo begonnen is...

W.

Geen opmerkingen: