maandag, juli 28, 2003

dude...!

Groot was mijn verbazing toen ik zondag mijn maibox opendeed.
Ne mens heeft dan één dagske verlof en dan mis ik het ontslag van twee collega-consultants, en een andere collega die de eer aan zichzelf liet.

Vandaag werd de rij voortgezet door nog ene die werd buitengezet. Total: 4 op twee dagen.
Tijd om mijn CV nog es op te kuisen en de jobsites terug te bookmarken.
Misschien es solliciteren bij KPMG-Optimum, kan ik de negerinnekont van K.R. eens live meemaken.

Soit, nu goed nieuws: gisteren heel hard gelachen met een te gekke film: dude, where's my car?

where's your car dude?
dude, where's my car?
where's your car dude?
dude, where's my car?
...
dude you have a tattoo dude!
dude! you also have a tattoo dude!
shibby! what does it say?
sweet! what does mine say?
dude! what does mine say?
sweet! what does mine say?
...

Ik heb wel even moeten opzoeken wat shibby precies betekent. Nu weten jullie het.
Leen, je kan daar en passant ook eens opzoeken wat beaver nu eigenlijk betekent...
I love this site :-)

W.

Geen opmerkingen: